Skip to main content

Virtual Reality (VR)

Virtual Reality (VR)

Thema van de bijeenkomst op:

Vrijdag 6 december
van 9:00 tot 10:30 uur
 

Virtual Reality (VR) is al populair in de gaming- en entertainmentindustrie. VR-games zijn populair bij bedrijfsuitjes, waarbij VR escape rooms, competitieve schietspellen of virtuele museum­bezoeken mogelijk worden gemaakt. Dergelijke VR-games zijn een leuke manier om zelf de kracht en mogelijkheden van VR te ervaren.

Ondernemers ontdekken steeds meer de mogelijkheden van VR om bedrijfs­processen te verbeteren en klanten unieke ervaringen te bieden, zoals virtuele rondleidingen door showrooms of huizen.

VR biedt nieuwe manieren om klanten te betrekken en efficiënter te werken. In de maakindustrie kunnen bijvoorbeeld prototypes virtueel worden getest, wat tijd en kosten bespaart. Ondernemers die VR inzetten, versterken hun innovatie en concurrentiepositie door betere marketing, trainingen en productie-efficiëntie.